Mina Joseph Ribkoff

Hej igen!


Jag har fått så mycket fin respons efter mitt förra inlägg. För er som missade det kan jag berätta att det handlar om ett inlägg om kläder. Jag visade upp olika plagg som jag köpt under senaste tiden. Ett av de varumärken jag köpt ifrån är Gardeur. Det andra heter Joseph Ribkoff. Jag har köpt kläder från dessa företag under många års tid. Jag kommer också att fortsätta länge.


Jag ska nu presentera plaggen ni reagerat på och vad jag tycker om dem.


Klackskor, Gardeur


Det är faktiskt de första skorna som jag köpt från Gardeur överhuvudtaget. Det lär dock inte bli de sista. De sitter otroligt stabilt och jag älskar komforten. Jag har nu burit dem på tre olika middagar med väninnor, och responsen har varit enorm. Jag har fått så mycket fina kommentarer om dem.


Klänning, Joseph Ribkoff


Jag köpte en himmelsblå klänning inför en väns bröllop. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Företaget från vilket jag köpte klänningen av märket Joseph Ribkoff fixade den åt mig. Den syddes upp så att den passade mina mått. Även här blev responsen från bröllopsbesökarna mycket fin. Det kändes väldigt bra. Särskilt för en person som nästan aldrig bär klänning, varken från Joseph Ribkoff eller annat märke.


Byxa, Joseph Ribkoff


Ett par blå byxor i det skönaste material jag någonsin känt. Jag har nog nästan aldrig varit så nöjd med ett plagg. Det låter kanske överdrivet men det är så jag känner. Det enda jag varit någorlunda lika nöjd med är det jag nämnde två steg ovan – Skorna från Gardeur.


Byxa, Gardeur


Om mina brallor från Joseph Ribkoff är de skönaste jag äger så är väl dessa näst-bäst då. En oerhörd komfort av sällan skådat slag. Jag är mycket nöjd att jag köpte dessa. Dessutom var det av en slump. Jag stod och väntade på bussen och såg en kvinna i samma ålder som satt på bänken bredvid mig. Jag noterade byxorna, anade att det var Gardeur och vågade tillslut fråga. Hon berättade var hon hade köpt dem, att det var nyligen och att de just nu fanns på rabatt. Perfekt.


Jag har inte lyckats få till några bra bilder ännu. Lovar att återkomma med det efter helgen. Ha det så bra till dess!